phyphilo

Sunday, October 12, 2008

Hair Stylist

睇完10.Fest. 影啲相﹐先發覺自己笠頭咁唔掂。
乜都唔諗﹐我又make appointment 預約佢。
其實﹐對我來講﹐hair saloon 收費貴或平係其次﹐最重要係地點就腳同個髮型師嘅態度。
近年來﹐我遇到咧位我最喜愛嘅髮型師,
【Sean】。佢嘅skill 可能未能級得上Jantzen啲senior stylist好, 但佢嘅attitude, 係令我一次又一次再搵佢嘅原因。
畢竟﹐髮型師係種服務性行業﹐如果能夠做到:
1) 唔‘三八’ ﹐
2) 低調﹐
3) 又能分享顧客在乎嘅資訊(護髮﹐髮型, etc.) ﹐表現professional 啲,
4) 兼唔明顯approach sale﹐
5) 加上有一定嘅眼光﹐了解顧客styling 嘅limit, 就已經能留住顧客。

今次﹐佢幫我染嘅呢個色﹐真係好滿意。
如果你都去開個頭﹐搵Sean或者Kokwei.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home