phyphilo

Tuesday, April 08, 2008

如果這世界有刪除朋友器

今日﹐係一個人既部落格度﹐見到佢【她】話我




係兩年前post既。我並無爭著認﹐但隨著句子裡其他人物既出現﹐好明顯﹐當晚出席既人﹐就只有我叫此名。我發夢都古唔到﹐佢會不喜歡我。我人緣並唔太好﹐我知。但﹐點會係佢 ?

見過幾次面﹐佢對我既太態度雖然並不熱情﹐但都未至于差。我同佢都唔算深交﹐但﹐曾經﹐同佢係MSN都傾過幾次﹐感覺唔算差。點解?

是否有人係佢面前講過我壞話還是我同佢前世撈亂骨頭? 我天生如此剋佢憎?

都算啦。。。佢係我生命中出現于否並不重要。我雖然唔明﹐但一點都不在乎佢對我既感覺。我在乎既係我名譽受損﹐寫到咁﹐所有佢D好友﹐認識我(除左一個)﹐或唔認識﹐只要讀過呢篇野﹐都會。。。噢。。。無恥果個。。。好無奈!


我發誓我無搶佢男友或講過佢半句壞話。根本無道理係佢來俾個咁勁既形容詞介紹我﹐總要係向全世界網民個只﹐我就算犯下天下大罪﹐佢都唔會係受害者。一個人誠三十歲﹐還靠從單方面聽翻來既一套故﹐向全世界網民宣佈佢討厭一個佢唔熟悉既人。簡直EQ頂標。

還記得﹐去年﹐我那個認識佢既親人同我講﹐〝今日係佢生日〞﹐我種叫我親人祝賀佢。知道佢失戀﹐我種叫我親人多D搵佢吃Lunch﹐佢需要佢D老友陪。我真係真心鼓勵過我親人多關心佢。我知唔算D乜﹐但係都無道理咁。。。

呢兩年來﹐佢應酬我既表面功夫認真道家﹐掂咯!
真希望﹐佢英文差﹐只係唔知意思﹐用錯字。


俾人討厭同討厭人係同等難受的﹐佢會否明白?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home